sobota, 3 maja 2014

Nie lubię gdy...

Siemka
 

W tym poście napiszę o temacie "Nie lubię gdy..." nazwa mówi sama za siebie, napiszę czego nie lubię [rzeczy, przedmiotów szkolnych, jakiegoś charakteru itp. :P]
 

 Gdy ktoś się "lansi"
Kiedy ktoś się wprasza tak gdzie go nie chcą i myśli że go tam lubią (jest u nas taka jedna osoba w klasie) -,-
 Kiedy leci fajny film w tv, a ja nie mogę się oderwać od kompa (tak jest zawsze) :D
 Kiedy jest coś dobrego i ktoś wsadzi tam pomidora (blee) psuje mi całe żarcie  
 Gdy biorę prysznic i ktoś puści wodę w innym pomieszczeniu i leci na mnie lodowata woda
 kiedy się kąpię i w pewnym momencie zauważam że nie ma szamponu i musze iść do drugiej łazienki
Gdy ktoś widzi że jem
Gdy jestem w stroju kąpielowym
Gdy chcę być opalona, ale nienawidzę się opalać -,-
Gdy próbuję się skupić a tu lata mucha i mi bzyczy
Kiedy moja siostra krzyczy
 

1 komentarz:

  1. bardzociekawy blog :)
    u mnie reaktywacja zapraszam :)
    http://mojezyciemojezasady11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń