środa, 30 kwietnia 2014

50 faktów o mnie :D

1. Jestem Patrycja
2. Mam 13 lat
3. Jestem niska
4. Bo mam 154
5. Mieszkałam w 4 miastach xD
6. Kocham podróżować
7. Skręciłam nogę
8. Zbiłam mięśnie ud
9. I teraz chodzę jak moja prababcia
10. To boli ;((
11. Nie długo mam bal szósto-klasisty 
12. Nie ma sukienki na mnie NIGDZIE
13. Wszystko jest za duże
14. Poproszę mamę aby napisała mi z tego zwolnienie i pójdę na basen ^^
15. Ale mama może być zła
16. No bo.... kazała mi wyłączyć piekarnik, a ja zapomniałam i kurczak się spalił xD
17. Urodziłam się 31 grudnia i jestem najmłodsza i najmniejsza w klasie.... FOCH
18. Moja najlepsza przyjaciółka to Klaudia <333
19. Razem prowadzimy bloga KLIK
20. Chodzimy do jednej klasy 6 c
21. Obie interesujemy się akrobatyką, lecz ja niestety uległam wypadkowi.... bolało
22. Byłam u niej na nocce, było ekstra <333
23. Musimy to powtórzyć
24. Słucham rapu i techno no i tego co mi w ucho wpadnie
25. Najlepszy raper - KaeN i Słoń
26. No i DII ;D
27. Jem ciasto ;33
28. To kilka piosenek których ostatnio słuchałam: KLIK, KLIK, KLIK, KLIK
29. W wakacje byłam na koncercie Bednarka ^^
30. Mam autograf Kamila, SuperNiani, Cezarego Pazury i wszystkich z zespołu LOKA
31. W te wakacje byłam u kuzynki potem w Zakopanym, teraz będę jechać do babci i do Czech, a za rok nad morze :D
32. Niedługo jadę na majówkę z harcerstwa !! JEEEEJ !!
33. Kocham jeździć na łyżwach
34. Mam figurówki, orginalne ^^
34. Kocham biegać na 100m
35. Kocham grać w kosza
36. Mam piłkę
37. A no i trenuję karate
38. Mam niebieski pas i czerwoną belkę
39. Jak mama z wywiadówki przyjdzie będę miała ją gdzieś indziej xD
40. Hahaha żartuję, teraz mam dobre oceny wychodzi mi średnia 4,00
41. Mam fioletowe ściany w pokoju
42. A na ścianach własnoręczne motylki
43. Na małym skrawku na suficie mam chmurki wycięte z nie potrzebnych gazet
44. Może dodam post jak je zrobić
45. Ja i moja przyjaciółka z nie wiadomych powodów mamy takie same meble :D
46. Zbieram teraz kasę na x-box`a
47. Oj ciężko z tym hajsem, ciężko....
48. Telefon- Samsung galaxy GIO, laptop- toshiba, tablet- goclever
49. Mam 2 nieznośne siostry Alę i Milenę
50. KOCHAM TRUSKAWKI I ŻELKI <3333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz